William Shakespeare

HAMLETAS

rež. Vidas Bareikis
Hamleto asmenybė Vido Bareikio spektaklyje – tikrai ne romantiškas herojus, turbūt ir ne idealistas, o žmogus tikrąja to žodžio prasme. Jis ieško tiesos ir jo jausmai nėra iš pasakų pasaulio – tiek meilė, tiek karštligiškas kerštas, tiek gedulas, tiek nirštas, tiek neviltis – sukuria tai, ką galim vadinti tikru žmogumi, su visomis jo spalvomis ir atspalviais. Turbūt tai ir yra tai, kas jau daugiau nei keturis šimtus metų šią pjesę išlaiko aktualia.
Skaityti visą aprašymą

Bilietai

Šio spektaklio bilietų prekyboje nėra.

Aprašymas

Skaityti daugiau

Atsiliepimai ir recenzijos

Spektaklio įvertinimas:
5/5
Išmaniai sudėliotas, išlepintam, ir net sakyčiau „tam, kuris nevaikšto į teatrą“, bei jaunam žiūrovui sudominti pritaikytas spektaklis. Po ilgesnio dialogo ar įtemptesnio monologo seka muzikinis intarpas ir vyksmas podiumo centre (ar tai būtų erotika pakvipęs šokis, ar tai būtų tiesiog veikėjų rokiruotė scenoje, ar duobkasių nutaisyta mimika selfiui su kaukole, žiūrinti į durklo geležtę), tarsi atokvėpis, priminimas, kad teatras nevisada privalo sukelti galvos sopulį. Netgi gali pamaloninti akį, ausį ir leisti šyptelėti bent keliskart. Skaityti daugiau
Spektaklis "Hamletas". Rūta Šiugždaitė. g-taškas
Tarp V. Bareikio sukurtų 15 spektaklių tik Hamlete galima pastebėti aiškiai suformuluotą teatro strategiją, kuri rodo režisieriaus išskirtinumą ir įdomumą. W. Shakespeare’o pjesę V. Bareikis pasirenka dekonstruoti, t. y. adaptuoti teatro scenoje, pakeičiant reikšmes (dramaturgiją adaptavo Austėja Lunskytė-Yildiz), akcentuoti tas dramos vietas, kurios būtų aktualios šiandien, paveiktų žiūrovą, kuriam spektaklis – ne tik tikrovės, bet ir savęs veidrodis. Skaityti daugiau
Kai Hamletas užklysta į naktinį klubą. Astijus Krauleidis-Vermontas. kamane.lt
Bareikio ir scenografės Paulės Bocullaitės „Hamletas“ – tai šiandienos „teatrum mundi“, kur kasdienybė nebeįsivaizduojama be popkultūros madų ir kaukių (ko vertos išpuoselėtos vyrų barzdos!), o teatras – be jo antrininkų. Besisukdamas tikrosios scenos ratas atgręžia tai baltų lelijų puokštėmis įrėmintą pianiną, tai minkštasuolius, grimo staliukus su veidrodžiais, kostiumų kabyklas – užkulisius, kur ruošiamasi ir laukiama savo pasirodymo. Toks sprendimas iškart primena Koršunovo „Hamletą“, tačiau Bareikis žengia toliau – teatro ir tikrovės priešstata jam nėra egzistencinė ar metafizinė, o kūrybinė ir vaidybinė sąlyga, koncentruojanti veiksmą ir suteikianti atlikimui ekspresijos. Įvykiai čia rutuliojasi gerokai greičiau, aktoriai, išskyrus svarbiausiuosius, suvaidina ne po vieną, o po kelis vaidmenis – perėjimas iš vieno epizodo ar situacijos į kitą matuojamas ne laiko ar erdvės, o tempo ir ritmo matais. Skaityti daugiau
Jaunųjų „Hamletas“. Rasa Vasinauskaitė. 7m dienos
„Hamlete“ režisierius leidžia giliai įsišaknyti „teatro teatre“ principui, naudotam ir ankstesniuose darbuose. Čia jis įgyja netgi trimatę formą – analizuojamas meno (fiktyvus) ir gyvenimo (prigimtinis) teatrališkumas, teatrališka autorefleksija, teatrališkumo prigimtis. Vieni aktoriai vaidina, kiti sėdi ir stebi veiksmą, kartu laukdami, kada patys turės į jį įsitraukti, – teatrinės iliuzijos kūrimo mechanizmas neslepiamas. Vaidinama trijose zonose – tai besisukanti erdvė gilumoje, arčiau publikos esantis scenos plotas ir permatomas plastikinis podiumas, įrengtas ant priekinių žiūrovų salės kėdžių. Pati pjesė kelia vaidinimo kaip spąstų idėją, kai Hamleto stebimi artistai suvaidina jo tėvo nužudymą. Kauno dramos teatro Didžiojoje salėje atsiranda mažytė šios scenos kopija. Skaityti daugiau
Amžinojo žmogaus šmėkla. D. Demantavičiūtė-Stankuvienė. Kultūros barai
Kūrinio pamatas – būtinybė prisiminti ir tuos prisiminimus išgyventi, kitaip tariant, gyventi apsuptam vaiduoklių ir galų gale pačiam tokiu tapti. Vaiduokliu, reikalaujančiu draugo gyventi tam, kad papasakotų tavo istoriją. Galbūt todėl Williamas Shakespeare’as niekada nedings iš režisierių minčių ir vaidensis teatro scenose, peržengęs laiką, saistomas neišdildomo noro būti ne tik ir ne tiek prisimintam, kiek nepamirštam. Skaityti daugiau
Šmėklos tironija ir amžinasis „nebūti“. Silvija Čižaitė-Rudokienė. Kultūros barai
Tad atsakymą į klausimą „Kaip būti?“ slepia ne V. Sodeikos Hamletas. Ir, mano manymu, ne kuris nors kitas personažas. Atsakymas – žiūrovams pasiūlyta nuorodų lavina. Tik matydamas kitus (kurie yra tavo draugai, mokytojai, priešai, istorija), juos pripažindamas, su jais gyvendamas gali būti ir pats. Juos pažinęs, perleidęs per save ir tada pažvelgęs į veidrodį (ar atliekų duobės dugną) gali tobulėti. Skaityti daugiau

Išdavikas veidrodis. Kristina Steiblytė. 7md
Teatras be daugelio savo apdainuotų ypatybių, teisių ir pareigų visuomet ieško ryšio arba juo tampa. Ar kalbėtume apie ryšį tarp aktoriaus ir žiūrovo, spektaklio aktualumo ir šiandienos, galų gale režisieriaus ir teatro, kuriame jis atsiduria. Skaityti daugiau

Apie tylą. Sigita Ivaškaitė. Menų faktūra

Spektaklis išskirtinis. Palyginčiau su moderniu menu, nes jis kitoks. Aktorių vaidyba superinė. Spektaklis drąsa ir nuostabia scenografija išsiskiriantis iš kitų.

SPEKTAKLIO ŽIŪROVĖ RŪTA

Spektaklis „Hamletas“ paliko gilų įspūdį – puikiai perteiktos emocijos ir charakteriai. Aktoriai meistriškai išreiškė Šekspyro kūrinio sudėtingumą ir intensyvumą, o jų pasirodymas buvo įkvepiantis. Kiekviena scena buvo gerai išvystyta, o dekoracijos ir apšvietimas sukūrė puikią atmosferą, kuri sustiprino kūrinio nuotaiką. Ypač sužavėjo pagrindinio aktoriaus Hamleto interpretacija – jautėsi gilus supratimas, kaip perteikti veikėjo vidinius prieštaravimus. Taip pat įdomu buvo matyti, kaip režisierius sprendė klasikines temas šiuolaikiniame kontekste, tuo pačiu išlaikydamas kūrinio autentiškumą.

SPEKTAKLIO ŽIŪROVĖ JOANA

Kasmet į spektaklį vežuosi mokinius, bet vis tiek kasmet stebiu žavėdamasi.

SPEKTAKLIO ŽIŪROVĖ JURGA

Puiki aktorių vaidyba, netikėti įvairūs sceniniai sprendimai, netikėti personažai. Super pateikimas.

SPEKTAKLIO ŽIŪROVĖ GIEDRUMA

Apdovanojimai

2015 „Auksinio scenos kryžiaus" apdovanojimas dailininkei Paulei Bocullaitei
2015 „Auksinis scenos kryžius“ nepagrindinio aktoriaus kategorijoje Liubomirui Laucevičiui už vaidmenis spektakliuose „Hamletas“ ir „Miškinis“

Kūrybinė komanda

Vidas Bareikis
Režisierius
Vainius Sodeika
Vainius Sodeika
Hamletas, Fortinbrasas
Kauno dramos teatro aktorius Dainius Svobonas
Dainius Svobonas
Šmėkla, Karalius Klaudijus, Karalienė Gertrūda
Liubomiras Laucevičius
Polonijus, Osrikas
Eglė Grigaliūnaitė
Ofelija
Kauno-dramos-teatro-aktorius-Saulius-Ciucelis
Saulius Čiučelis
Laertas, Reinaldas
Tomas Erbrėderis
Aktorius 1, Bernardas, Duobkasys 1
Vaidas Maršalka
Horacijus
Gytis Laskovas
Marcelas, Rocenkrancas, Duobkasys 2
Goda Petkutė
Fortūna
Aiste Zabotkaite
Aistė Zabotkaitė
Fortūna
dramos teatro aktorius Gintautas Bejeris
Gintautas Bejeris
Fraciskas, Gildensternas
Andrius Gaučas
Marcelas, Rozenkrancas, Duobkasys 2
Kauno-dramos-teatro- aktore-Auguste Simulynaite
Mantas Klimas
Būgnininkas
Kauno-dramos-teatro- aktore-Auguste Simulynaite
Saulė Zokaitytė
Fortūna
Scenografijos dailininkė
Paulė Bocullaitė
Kostiumų dailininkė
Aistė Radzevičiūtė
Kompozitorius
Marius Stavaris
Dramaturgė
Austėja Lunskytė – Yildiz

Dovanų kuponas

Tai geriausia dovana! Jums pakanka žinoti, kokią sumą norite padovanoti, o spektaklį galės išsirinkti pats žmogus. Dovanų kuponą galima išsikeisti į spektaklio bilietus kasoje ir internetu, likutį pasilikti kitam apsipirkimui, o trūkumą – primokėti.

Daugiau

Repertuaras

Išparduota
05.13
Antradienis, 13:00
LĖ-KIAU-LĖ-KIAU
05.14
Trečiadienis, 12:00
LĖ-KIAU-LĖ-KIAU
05.14
11:00
Interaktyvus spektaklis ,,Žuvėdas”
05.14
13:00
Interaktyvus spektaklis ,,Žuvėdas”
Išparduota
05.14
Trečiadienis, 18:00
Širvintose KAI MES BŪSIM JAUNI
Išparduota
05.15
Ketvirtadienis, 19:00
LYGIOSIOS TRUNKA AKIMIRKĄ
English friendly
05.16
Penktadienis, 18:00
DVIEJŲ KORĖJŲ SUSIJUNGIMAS
Išparduota
05.17
Šeštadienis, 19:00
ANTRININKAS
Išparduota
05.17
Šeštadienis, 14:00
LYGIOSIOS TRUNKA AKIMIRKĄ
Išparduota
05.18
Sekmadienis, 19:00
ANTRININKAS
Skip to content
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.