Nacionalinis Kauno dramos teatras

Įsigykite bilietus

Šiuo metu bilietai neparduodami

Mirgėjimas blaško. Mirgėjimas atkreipia dėmesį. Mirgėjimas hipnotizuoja. Naudojant atitinkamus mirgėjimo dažnius, galima sukelti galvos svaigulį, pykinimą, neutralizuoti pasipriešinimą, sunaikinti asmens mokymosi gebėjimus, ištrinti jo individualumą, sukelti haliucinacijas ir mistines patirtis. Tiesos ir melo mirgėjimas užburia savo mistika, žadančia galimybę sužinoti apie pasaulį kažką naujo, kito nei kas nors kada nors mus mokė.

„Mirgėjimas“ –  interaktyvus jaunų teatro kūrėjų spektaklis – unikalus meninis vyksmas Facebook socialiniame tinkle. Jis kviečia žiūrovus kartu su Nacionalinio Kauno dramos teatro aktoriais aktyviai įsitraukti į virtualų teatrinį žaidimą – tyrimą, kurio tikslas – suprasti nesaugų šiuolaikinį pasaulį ir savo pačių reakcijas. Facebook platformoje spektaklio dalyviai konstruoja žinučių, pranešimų, nuorodų, diskusijų tinklą pasiūlyta tema. FB grupėje žiūrovai turi unikalią galimybę rinktis, kiek jie nori įsitraukti į vyksmą – ar aktyviai veikti, t.y. komentuoti, dalyvauti diskusijose, pateikti savo informaciją, kreipti siužetą norima linkme, ar likti tik stebėtojais.

Spektaklio trukmė – 4 dienos (2021 m. kovo 2–5 d.). Draminis veiksmas prasideda antradienį ir tęsiasi keturis vakarus nuo 19.30 iki 20.30 val. Veiksmo eiga labiausiai priklauso nuo žiūrovų įsitraukimo. Mirgėjimas – tai burtai, sužavintys minias savo mistika; tai magija, kuri vėliau tas minias užmigdo ir priverčia daryti, kas nurodyta; tai migla, užmigdanti milžinus.

Spektaklio sukūrimą remia

Publikacijos:

Naujos formos spektaklis kvies žiūrovus tapti reikšmingais siužeto dalyviais

Beklaidžiojant konspiracijų labirintais

ARTimai. Naujųjų medijų tyrinėtojas Gytis Dovydaitis – ko galima tikėtis iš kultūros kėlimosi į internetą

Kilus klausimams dėl spektaklio rodymo ar prisijungimo kreiptis telefonu +370 658 48619 (Teatro administratorius)

Atsiliepimai

, "Mirgėjimą" galima vertinti rimtai arba žvelgti kaip į žaidimą. Kurti visiškai naują reiškinį visada rizikinga ir šiame kely iššūkiai bei klaidos – neišvengiami. Panašu, kad spektaklis dar neišbaigtas, tačiau gali toks tapti, nes spektaklio kūrėjai noriai laukia žiūrovų pastabų, kaip būtų galima jį patobulinti. O kiek įtikėti jo realumu – paliekama visiška laisvė. Kaip ir apsispręsti, kas kenkia labiau – LED ar ledai?

Feisbuko spektaklis „Mirgėjimas“: žaidimas ar realybė? D. Dementavičiūtė-Stankuvienė, Kauno diena

, Spektaklis „Mirgėjimas“ pasižymi neįprastu formatu, sulyginančiu aktoriaus ir žiūrovo, kaip kūrėjo, teises ir laisves, čia socialinės medijos pasitelkiamos įvairiems, šioje erdvėje dažniems reiškiniams atvaizduoti. Taip pat teatrinis kūrinys iškilus tuo, kad neturi prasmės: svarbiausia čia – kūrybinis procesas, bendras publikos ir improvizuotas kūrybinės komandos prisitaikymas prie nuolat kintančių aplinkybių.

Spektaklis tarp daugų. Greta Vilnelė. 7md

, „Mirgėjimams“ pasibaigus, mano mėgstamiausias „personažas“ spektaklį pavadino pirmąja lietuviška alternatyvios realybės žaidimo (alternate reality game, sutrumpintai – ARG) versija. Išskyrus tai, kad ARG paprastai valdomas dirbtinio intelekto (spektaklį kontroliavo gyvi žmonės; kita vertus, jų veiklą apibrėžė feisbuko galimybės), palyginimas nėra toks jau netikslus. „Mirgėjimų“ metu kūrėjai veikia pagal iš anksto numatytą planą, o publika gali terptis į esamojo laiko įvykių srautą ir savo komentarais (klausimais, patarimais, patyčiomis ir t. t.) daryti įtaką spektaklio įvykiams bei aktorių tekstams.

Aušra Kaminskaitė: spektaklis – kova, kurią laimi... Aušra Kaminskaitė. 15 min

, Teatriniam vyksmui-simuliacijai kūrėjai pasirinko puikiai pažįstamą „Facebook“ grupės aplinką. Čia prisijungę žiūrovai patenka į pokalbių srautą, kuriame analizuojama įtartina teorija, esą LED lempų skleidžiamas mirgėjimas nepataisomai žaloja mūsų smegenis, o visuotinis draudimas prekiauti kaitrinėmis lemputėmis yra didelio slapto sąmokslo dalis. Aktyviausi grupės dalyviai - išgalvotais vardais prisidengę aktoriai - veda veiksmą į priekį, bet kartu nepastebimai susilieja su mase žiūrovų. Pastarieji laisvi rinktis - pasyviai stebėti veiksmą ar reaguoti, komentuoti, klausti ir asmeniškai susirašinėti su atskirais personažais.

Laido riterių triukai. Viava Martišauskaitė. Menų faktūra

Į puslapio viršų

Repertuaras

Kiškis pabėgėlis

Batsiuviai

Jaudulys

F

Fontanas Maulwerker (Berlynas, Vokietija)

F

Manau, gyvenimas daug paprastesnis

F

Kai užaugsiu būsiu

F

Kai užaugsiu būsiu

F

Trečiasis tūkstantmetis

F

BELLS+ORGANS live (Lietuva)

F

Paraobjektai Simonas Nekrošius (Lietuva)

F

Lopšinė Žemei

F

Lopšinė Žemei

F

Matyti balsu Eye Gymnastics (Lietuva)

F

Kauno lavina (santaka) ir lanko pratimai GEORG NUSSBAUMER (Austrija)

Visas repertuaras

Teatras onl1ne

Teatro Steigėjas

Teatro Rėmėjai

Teatro Partneriai

informaciniai rėmėjai

Kuriame kartu su

Skip to content