Nacionalinis Kauno dramos teatras

Kaligula

  • Dviejų dalių spektaklis

Didžioji scena

Peras Giuntas

  • Dviejų dalių spektaklis

Didžioji scena

Albert Camus

Kaligula

Dviejų dalių spektaklis


Įsigykite bilietus

Prancūzų rašytojo ir mąstytojo egzistencialisto Alberto Camus pjesė „Kaligula“ mūsų dramatišku laiku skamba aktualiai kaip niekad. Viruso sukaustytas esamasis laikas pastato mus priešais veidrodį ir klausia – dėl ko esi, kas vyksta, ar tai, ką sukūrei, nebus nušluota nuo žemės paviršiaus? Vieni teigia, jog virusas – dievo žinutė, kiti – kad tai gamtos kerštas žmogaus ekspansijai ir nejautrai. Bet kokiu atveju režisierius Agnius Jankevičius dabartinį būvį apibūdina kaip pavojų įpročiams, didybei, merkantilizmui, ateičiai. Nacionalinio Kauno dramos teatro spektaklis „Kaligula“ meta iššūkį kasdienybei ir klausia – kas tu esi? Kaligulos virusas – tai stichijos maištas prieš komfortišką, logišką „dievų“ tvarką, tai priminimas, kad esame laikini, o mūsų „dieviškumas“ tėra menka iliuzija.

Premjera – 2021 m. birželio 16, 17, 18 d.

Trukmė – 3 val.

Didžioji scena

Dviejų dalių spektaklis su pertrauka.  N-16

Spektaklyje naudojami dūmų efektai.

Spektaklio sukūrimą remia

Interviu su režisieriumi

Donato Stankevičiaus nuotraukos

 

Atsiliepimai

, Neabejotinas pjesės centras – pagrindinis personažas, kuris ir šiame spektaklyje yra dominuojanti figūra, tapusi ir galimybe, ir iššūkiu aktoriui Sauliui Čiučeliui. Reikia pripažinti, kad aktorius režisieriaus duotąsias aplinkybes, pasiūlytą personažo charakteristiką demonstruoja traukdamas žiūrovų dėmesį. Čiučelis atskleidžia savo aktorinę patirtį, brandą, leidžiančią trijų valandų spektaklyje išlaikyti, išlaviruoti vaidmenį

Miglė Munderzbakaitė. Ar Kaligula gali būti savaime aktualus? 7md

, Gan rizikingas A. Jankevičiaus sumanymas sušiuolaikinti vos ne chrestomatiniu tapusį kūrinį pavyko, naujoji versija įtikina. Nūdienis skambėjimas, novatoriški sprendimai, satyriškas aštrių dabarties aktualijų atskleidimas ir drauge skausmingas amžinų egzistencinių klausimų apmąstymas spektaklyje itin ryškūs. Filosofiniai būties, amžinybės klausimai glaudžiai susipina su individo laisvės ir pasirinkimo, prievartos ir nuolankumo problematika.

Gediminas Jankus. Salve, Cezari! Nūdienos absurdo metafizika. Kauno rašytojai

, A.Camus Kaligula – skilusi, maištaujanti, griaunančios jėgos kupina asmenybė, suprasti jį iki galo – sunkus uždavinys. Ne tik kitiems veikėjams, bet ir žiūrovams. Nesistengiant jo suprasti, jis atrodo pamišėliu. Galbūt taip būtų atrodę ir toliau, jeigu pandemija nebūtų privertusi mūsų panardyti giliuose laikinumo ir prasmės smulkmenose vandenyse. Dabar jo savijautą lengviau ne tik suprasti, bet ir pateisinti.

Ar popandeminiame pasaulyje galime būti iš esmės? D. Dementavičiūtė-Stankuvenė. Kauno diena

Į puslapio viršų

Repertuaras

Tuščia kėdė

Vėjas gluosniuose

Hamletas

Batsiuviai

Kaligula

Emilių Emilis

F

Frankenšteino kompleksas

Visas repertuaras

Teatras onl1ne

Teatro Steigėjas

Teatro Rėmėjai

Teatro Partneriai

informaciniai rėmėjai

Kuriame kartu su

Skip to content