Būsimieji grafikos dizaineriai pristatė TEATRO FABRIKO identitetą
Artėjant galerijų savaitgaliui, Gallery Weekend Kaunas 18, Ilgosios salės fojė Vilniaus dailės akademijos Kauno fakulteto Grafinio dizaino katedros II kurso studentai pristatė „Teatro fabriko“ vizualinio identiteto projektus.
Šešių studentų darbuose kūrybiškai atspindėta nuo rugsėjo gyvuojančio „Teatro fabriko“ koncepcija – inovatyvumas, kūrybiškumas ir šiuolaikiškumas. Pasak dėstytojos docentės Rūtos Brakauskaitės studentai pažvelgė į „Teatro fabriką“ iš savo perspektyvos, stengdamiesi kūrybinės erdvės vertybes perkelti į grafinę plotmę. Kūrybinis procesas prasidėjo nuo išsamios analizės, teatro veiklų pažinimo. Galiausiai, pagal atrinktus grafinius ženklus, buvo išplėtoti vizualinio identiteto projektai.
Grafinio dizaino studentai savo projektuose įdomiai ir savitai ieškojo „Teatro fabriko“ identiteto: jungė seną ir naują – patirtį ir jaunatviškumą, skirtingas kryptis – skirtingos kryptys vedančios į vieną, atrado urbanistinius akcentus, išnaudojo grafinį „Teatro fabrikas“ žodžių žaismą ir t.t.
„Koks tas Fabrikas?“ – VDA Kauno fakulteto Grafinio dizaino katedros, II kurso studentų vizualinio identiteto darbus bus galima pamatyti ir Gallery Weekend Kaunas 18 metu.
Adresas: TF, Kęstučio g. 62 gegužės 13 dieną 13–17 val.
Nuo 13 iki 15 val. su lankytojais bendraus ir patys studentai, pasidalinsiantys mintimis, kaip pradedantis kūrėjas įkūnija ir perteikia savo vizijas, kad pasiektų „Teatro fabriko“ žiūrovą ir menininką.
NKDT ir VDA informacija