Nacionalinis Kauno dramos teatras

Pagal V. Pelevino romano „Čiapajevas ir Pustota“ ištraukas

Keturi

Vienos dalies spektaklis (N-16)


Režisierė
Kamilė Gudmonaitė
Scenografijos ir kostiumų dailininkė
Barbora Šulniūtė
Vaidina
Mantas Zemleckas (Šurikas)
Danas Kamarauskas (Volodinas)
Gytis Laskovas (Kolianas)

Įsigykite bilietus

Iš rusų kalbos vertė Rimantas Vanagas

Spektaklis „4“ sukurtas naudojant ištrauką iš kultinio V. Pelevino romano „Čiapajevas ir Pustota“. Pats autorius apie savo kūrinį yra pasakęs, kad tai pasaulinėje literatūroje pirmas romanas, kurio veiksmas vyksta visiškoje tuštumoje. Režisierės Kamilės Gudmonaitės interpretacija – tai minties šuolių, ironijos ir paradoksų derinys, kuriame šiuolaikinė realybė persipina su Rytų kultūrų mitologija, o žemoji gatvės kultūra su dvasiniais apmąstymais. Ar realiai egzistuoja šis pasaulis? Kaip patekti į amžiną „kaifą“? Ar galima išsivaduoti iš iliuzinio savęs suvokimo? Spektaklis persunktas budistinių pasaulio iliuziškumo idėjų, kalba nesudėtinga.

Atsisiųskite elektroninę spektaklio KETURI programėlę.

Bendras projektas su teatru „Utopia“.

Spektaklio triukšmų autorius – Perkūno Oželis.

PREMJERA – 2018 m. sausio 5, 6, 18 d.

Trukmė – 1 val. 10 min. Be pertraukos.

Ilgoji salė (Kęstučio g. 62, įėjimas iš Kęstučio gatvės).

Spektaklyje vartojami necenzūriniai žodžiai (N-16),  naudojama stroboskopo šviesa ir daug dūmų efektų.

Po trečiojo skambučio žiūrovai neįleidžiami!

Projektas dalinai finansuojamas Lietuvos kultūros tarybos lėšomis.

2018 metais spektaklis dalyvavo tarptautinio Europos jaunųjų režisierių festivalio „Fast Forward“ programoje Drezdene, Vokietijoje.

Rido Beržausko vaizdo siužetas

 ©Donatas Stankevičius

Atsiliepimai

, Žiūrovų juokas laiduojamas saugumo ir privilegijuotos stebėtojo pozicijos. Aktoriai scenoje reprezentuoja sutramdytą potencialą, nebegyvą jėgą, kitaip tariant, spektaklis negailestingai aproprijuoja marozų diskursą. Tai be abejonės nėra naujas fenomenas Vakarų kultūroje – panaši, dar intensyvesnė apropriacija neutralizavo visą eilę subkultūrų – nuo pankų iki reiverių, nuo skustagalvių iki dar tik užgimsiančių socialinių deviacijų. Spektaklis „4“ (Keturi) šiame procese užima unikalią poziciją, jis yra tiek apropriacijos dalis, tiek įrankis kalbėti apie ją.

4 (Keturi) – bandymas priartėti prie nebylaus paribio identiteto. Ore.lt

, Vieni žmonės bijo gyventi, kiti – negyventi. Vieni leidžia laiką psichologų kabinetuose, mokosi „čia ir dabar“ religijos, kiti svaiginasi narkotikais, alkoholiu, vis ieškodami gyvenimo simuliacijos. Ir vieni, ir kiti suka rinkos mechanizmą. Ir vienus, ir kitus sutinki gatvėje, troleibuse, teatre. Režisierė Kamilė Gudmonaitė naujausiuose spektakliuose kalba apie tai, kas nervina jauną žmogų ir primena dalykus, apie kuriuos nesinori galvoti. Tada vėl imi ir susimąstai.

Apie tai, ką norim pamiršti. 7 meno dienos. Kamilė Žičkytė

Į puslapio viršų

Repertuaras

NKDT vasaros stovykla „NERK į teatrą“

Visas repertuaras

teatro užkulisiai

Teatras onl1ne

Teatro Rėmėjai

Kūrybinė
agentūra

Teatro
Spaustuvė

Teatro Partneriai

informacininiai rėmėjai

Skip to content